01/04/2023   Сенбі
"Қызылтөбе лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі сайтына қош келдіңіздер!!! / Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы Қызылтөбе селосы Уалиханов көшесі №1 / Тел: 8 (7292)46-43-30/ Факс: 8 (7292)46-43-30 / Электрондық почта: kzt_licei1@mail.ru / Мектебімізге қатынауға болатын автобустар: 13 а, 103



astana

 



12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1
12.07.22-1

Мұғалімнің өзіндік талдауы

Сабақты талдау және сабақты мұғалімнің өзіндік талдауы

Мақсаты: Мұғалімнің сабақ өткізу шеберлігін арттыру , сабақты талдау және   сабақты  мұғалімнің өзіндік талдауы  туралы түсінуіне жағдай жасау
Қолданылатын әдістер: «Ой шақыру», «Ұқсастық пен даралық», ББҮ кестесі.

Мұғалімдер топқа бөлінеді:

  • Талдау деген сөзді қалай түсінесіздер?
  • Талдаудың қандай түрлерін білесіздер?
  • Талдау не үшін қажет деп ойлайсыздар?

Мектеп әкімшілігі сабаққа қатысар кезде мынаны ескереді:          
Сыйлау принципі мен адамға сену  ( Ю.А.Конаржевский)
Конструкциялық талдау міндеттері ( мерзімі мен мақсатын айту) Сабаққа қатысар кезде осы  2 принципке көңіл бөлу керек.
Сабақты әдістемелік тұрғыдан талдаудың негізгі талаптары:

  • Сыныбы, пән, мұғалімі, уақыты
  • Сабақтың тақырыбы, мақсаты, оқытылатын тақырыптың мазмұны,  сабақ түрі
  • Саабақтың білімділік және тәрбиелік міндеттері
  • Сабақтың басталуы ( мұғалім мен оқушы байланысы, тәртібі, дайындығы)
  • Үй тапсырмасын тексеруге арналған әдістер
  • Жаңа материалды оқып  білудің, түсіндірудің  ғылыми идеялық бағыттылығы
  • Көрнекілік, техникалық құралдар,дидактикалық материалдар
  • Оқушы мен мұғалім ынтымақтастығы.Оқушылардың білім, іскерлік пәнге деген қызығушылық дағдыларын игеруін бақылау.
  • Жаңа материалды бекіту. Өмірмен байланыстылығы, оқушының ойын байытуға, білімін тереңдетуге түгелдей қатысты.
  • Үйге тапсырма беру әдістері, тәсілдері.
  • Бағаның қойылуы .
  • Сабақ үстіндегі мұғалім шеберлігі, мәдениеті.
  • Түсіндірген материалды оқушының меңгеруі.
  • Оқушының өз бетінше  жұмысы
  • Жекелеп, деңгейлеп, дамыта , топпен оқыту  әдістері
  • Сабақтың қорытындысы        

 5_______________________________________________________
 4_______________________________________________________
 3_______________________________________________________
 2_______________________________________________________
 1________________________________________________________________
 1     2     3     4     5     6    7    8      9      10      11      12      13      14      15      16       

  • Сабақтың  білімділік мақсатын орындау
  • Тәрбиелік мақсаты
  • Дамытушылық мақсаты
  • Өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру
  • Қойылған баға нақты білімге сай ма?
  • Жеке оқушымен жұмыс
  • Пәнаралық байланыс
  • Берілген тапсырма оқушының жас ерекшелігіне сай ма?
  • Оқушы белсенділігі.
  • Мұғалімнің сыныпты меңгеру деңгейі.
  • Көрнекті құралдарды тиімді  пайдалануы.
  • Сабақтың өмірмен байланысы.
  • Мұғалімнің сырт бейнесі, сөйлеу мәдениеті.
  • Оқушының сабақтағы тәртібі.
  • ТСО пайдалануы.
  • Жаңа технологияны пайдалану.
  • Уақытты тиімді пайдалануы.

«Сын тұрғысынан ойлауды дамыту» жобасы бойынша  сабақ талдау үлгісі:
Мұғалім ролі: бағыт беруші, көмектесуші, үйрену ортасын құрушы, жағдай туғызушы, себепші
Оқушының рөлі: ізденуші, өз бетінше білім алушы,үйренуші,
Сабаққа дайындалу 3 кезеңнен тұрады:
Сабаққа дейін: менің сабағымның құндылығы неде болмақ?
Сабақ  кезіндегі: сабақ мазмұнын ашуда оқушылар нендей жаңалықтар ашып, өмірмен қалай байланыстырады?
Сабақтан кейін:
сабақтан күткен ойларға жетудегі сәттіліктерім мен кедергілерді қалай бағалай аламын?
Сәтті өткен тұстары:

  • Ойыңыздан шықпаған сәттерін сипаттаңыз
  • Сабақ барысында туындаған сұрақтар(тәртіп, стратегия, мұғалім, сатылар)
  • келесі рет осылай сабақ өтуде нені өзгертер едіңіз?
  • Өз сабағың  туралы ойыңыз қандай?
  • Сабақта сізді таңқалдырған жайттар
  • Сәтті, сәтсіз өткен  тұстары туралы не айтар едіңіз?
  • Сіз қалай ойлайсыз, қандай идеяларды қарастырдыңыз?
  • Жұпта, топта бір-біріне қалай көмектесе алды?
  • Келесі сабақта нені өзгертер едіңіз, сабағыңызды неден бастағаныңыз жөн деп ойлайсыз?

Өткен сабаққа ойтолғаныс жазу
Сабақты талдаудан кейін алған әсер - Сізге осы поцесте не әсер етті?Неліктен әсер етті деп ойлайсыз?